Utmanad

Nu brukar jag vanligtvis inte skriva särskilt mycket i denna bloggen, men jag blev utmanad, så, yeah...

Jag har blivit utmanad av Melinda

Ska nu svara på några frågor och sen skicka utmaningen vidare till 5 bloggare som har under 100 följare.

Varför började du blogga?
Jadu, den här bloggen började för att jag ville ha en fotoblogg. Annars så började jag blogga för att skriva av mig, jag har alltid älskat att skriva och ibland behöver man lite perspektiv. Det får man ofta genom att skriva ner sina emo tankar.

Vilka bloggar följer du?
Antons, Melindas, Mias, Sandras, Jenna Marbles... Inga fler särskilt regelbundet :P

Favoritfärg?
Beror på humör, men jag brukar gå för rosa. Annars allt eldigt, allt lite bohemiskt, svart, vitt, grått.

Favoritfilm?
August Rush

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?

Min högsta dröm är att besöka alla länder minst en gång, men det känns lite långdraget. För tillfället har jag siktet inställt på USA, närmare bestämt LA av anledningar som är lite töntiga ;)

Nu skickar jag den här utmaningen vidare till:

Två av de fem jag följer har redan gjort det här eller redan blivit utmanade, och Jenna Marbles är lite svår att utmana eftersom hon antagligen inte läser min blogg, haha. Mia och Sandra är de som är kvar, lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0